Turer kring jobbet...

Hej!
Det har ju vart turer kring mitt jobb nu runt jul, först så skulle jag jobba, hade de anställda där bestämt, sen säger chefen ifrån, jag behövdes inte. Så jag planerade mitt lov efter det, och nu idag när jag var i Kista och shoppade med älsklingen så ringde det, Akut behov av hjälp, så det gäller till att inte dricka allt för mkt imorgon (kommer inte bli så, jag och min plutt ska fira vår första nyårsafton tillsammans (eftersom han annars inte brukar vara hemma) så jag orkar upp på fredag:)

Dåligt att jobbet aldrig kan bestämma sig, och extra dåligt att det blev fel så jag inte får lön förän i januari istället för december, illa illa... Men jag hoppas det jag jobbar nu och kommer på Januari-lönen, annars blir jag knäpp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback