Min julafton 2008

Hej!
Då var julafton avklarad, utan några större olikheter mot andra år.. Jo! En olikhet faktiskt, det har alltid varit så att alla köper julklappar till alla (alla = 4 pers, jag, mamma, pappa och storasyster) även om vi inte köpt värsta värsta till varandra så har vi iallafall haft en liten sak, mest som symboliskt liksom^^. Men iår var det EN som inte hade med sig något, "För det var ingen som hade sagt något?!" Men vi har aldtig sagt ett skit till varnadra men det har varit tradition att ha med sig något, och då ska man väl fortsätta med det?! Jag kanske är barnsligt sur för att jag har blivit snuvad på en julklapp, men men, är det tradition så är det....

I övrigt var allt bra. Jag hade huvudansvaret för maten, men ingen har dött än. Vi åt och tittade på Kalle Anka och sen somnade jag under "Ett päron till farsa firar jul", börjar bli en tradition att somna framför tvn, epic fail.

Jag fick inte så mycket idag, men det kommer komma mer, sa dem...
Jag fick;
*Lampan från IKEA som jag önskade mig
*En bok med fräckisar
*Höstlöv-ljusstakarna med tillhörande ljus.
*Ett busskort (Låter inte så jävla intressant men jag slipper iallafall en utgift, ett terminskort är rätt dyrt, eftersom jag bor för nära skolan fär att få busskort därifrån)

Sitter och snackar med min lilla plutt i telefon nu, vi firar vår julafton imorgon, uppdaterar er då om vad jag får av honom, och vad han får av mig :)

Puss på folket!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback