Måndag.

Hej!
Skrev klart den där satans ångestfyllda uppsatsen idag, "Analysera din hälsa", dra åt skogen...
Belönade mig själv med att äta sallad, jippie...
Tänkte jobba lite på stora projektet idag, men jag orkar inte, eller jag har ju pluggat så mycket på hälsogrejen så jag belönar mig själv med att ta det lugnt ikväll. Får ta nya tag imorgon.

Imorgon väntar jobb efter skolan, lagom roligt... Lite små-ångest, men det gick iallafall bättre förra veckan än veckan före, så det känns bra. Tänkte jobba idag istället, men jag kände att jag behövde plugga, sen var jag ju typ helt genomförkyld också, så det var nog lika bra att jag låg kvar i sängen och pluggade.

Idag saknar jag min älskling, vet inte hur vi ska ses, han jobbar i helgen och vi har asmkt plugg (iallafall jag, matte d-prov ftl...) men på fredag ska vi shoppa sängbord på IKEA, växenpoäng ftw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback