Let me die another day..

Hej!
Har inte bloggat på länge, inte haft lust helt enkelt, men nu ska jag göra ett försök...

I lördags var vi ute och firade Luddst. Pontus hade blivit tipsad om ngt ställe som skulle stänga ner, de hade visst gratis inträde och halva priset på sprit, sounded lovly! Men efter lite researsh fick vi reda på att de var 23+ där, så vi sket i det. Vi drog (efter lite förfest och youtube-klipp) in till Viper. Möttre krippe på tåget, han trodde att jag var fullare än jag var, eller så var det jag som inte hade koll, jag vet inte.

I början inne på Viper sög allt, dålig musik och allmänt dött (Min teori då var att jag var för nykter, men jag tror inte att det var så...) Sen när vi beslutade oss för att gå därifrån, och gick upp, spelades det bara massa klassiker på övre dansgolvet, så vi blev kvar där ett tag. Ludde fick igång ett tåg på typ 20 personer till en Rednax-låt. Det var kul =)

På söndagen vaknade vi ganska tidigt ändå, och åt frukost och så. Jag drog hem ganska snabbt och satte mig och geekade Wow, tog lvl 10 och sen somnade jag.

Måndag = schema-fri!! Gjorde inte mkt på förmiddagen, var mest hemma och hängde, sen på eftermiddagen drog vi till Uppsala för mamma skulle handla julklapp till min syster, och jag skulle vara med och hjälpa henne. Hittade världens sötaste penntroll som mamma lovade att hon skulle köpa till mig, men sen kom jag på vilken liten materialist jag är, så jag gick och ställde tillbaka den på hyllan. Tänkte att de där 79 kr kunde jag få något bättre för, något som inte bara ska stå på en hylla och samla damm.

Idag är jag hemma och är sjuk. Har varit halvdålig länge nu, fram och tillbaka, kan inte bara allt bryta ut nu helgen innan jul (så slipper man hjällpa till, och sen är man frisk till julafton). Med allt menar jag min; förkylning, urinvägsinfektion (vart hos läkare som säger att man inte ser ngt på urinprov etc, kul, verkligen) och min jävla huvudvärk som aldrig ger sig..


Nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig, over 'n out!

PS! Om någon läser det här i skolan på tisdagen så hälsa Pontus att han inte ska ha sin mobil på ljudlöst på lunchen, han hör ju inte när jag ringer!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback