Klippning och shopping :D

Hellu!
Var och solade lite med Jeffmudd idag, det var trevligt, jag tyckte verkligen om det :D. Ska nog sola på vägen hem från jobbet på fredag också, om jag orkar :P

Sen åkte jag med älsklingen och shoppade. Eller först så klippte jag mig och sen gick vi och tittade. Jag köpte två t-shirtar, två par trosor, och en pyjamas med Hello Kitty på. Tittade på en anat t-shirt på MQ, men tyckte inte att jag ville köpa den, men då erbjöd sig min lilla plutt att köpa den åt mig, Tack älskling <3. Då jag inte är van att få saker bara sådär gick runt och ältade hur jag skulle kunna vara lika snäll tillbaka, men han sa att det ordnar sig :)


Vi fick skjuts dit av Pontus bror och brosans flickvän, Shit va roliga dem kan vara ibland :)

I bilen...
Pontus bror: Så det blir lugnt på nyår eller??
Jag: Mjo... Pontus ska laga maten, själv ska jag göra efterrätten... (Tänkte på choklad-grejen jag tänkte försöka mig på..)
Brorsan: Ja, det brukar ju vara tjejerna som står för efterrätten...
Först nu fattar jag hur det jag har sagt låter, höll på att vika mig av skratt :)


Min trötta sötis i Kista



Jag nyklippt och nysolad i min nya Hello Kitty-pyjamas :D



Tröjan från MQ som älsklingen köpte till mig =)


Nu ska jag spela lite och sen lägga mig :D Vi hörs folk!!

Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vet, vill dit igen :D

2008-12-30 @ 23:52:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback