Järvsö!!

Hej!
Kom hem rätt sent igår från Järvsö, shit vilken rolig resa.

Började med att vi satte oss i bilen typ halv 7 på fredag morgon och började åka mot Järvsö. I Hmarånge tog min spolarvätska slut, så jag såg inte ett skit förän i tönnebro, vilken är en 10 mil iallafall, lovely.
Sen kom vi fram och började åka. Pontus försökte lära mig men jag fegade i början men sen gick det bättre.

På kvällen åkte vi hem till min moster som bjöd på typ världens godaste mat. Sen somnade vi ganska tidigt eftersom vi skulle upp och åka mer skidor dagen efter.

Då gick det ännu bättre att åka, eftersom att jag hade tränat lite mer. Åkte mest i blåa och gröna backar, för att inte göra saker å ting allt för avancerade. När Pontus tröttnade på min och ville åka i lite mer roligare backar så gjorde han det och jag stannade med alla 5åringar i barnbacken.
Sen när dagen var slut åkte vi hem till moster igen och sov och så.
Igår på hemvägen åkte vi förbi hos vår kusin och tittade på Siri som hunnit bli 4 månader, hur söt som helst =)

Nu ska jag göra mig iordning och åka till banken och fixa lite.
Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback