Häng mig... Någon?

Hej!
Är hemma idag, täppt som satan i näsan och huvudet känns som 500 kg, MINST!

Ska försöka plugga lite idag, tänkte skriva ner det sista på hälsoprojektet som jag inte orkade mer igår, och om jag mår bättre om ett tag tänkte jag åka hem till Pontus, för han är också sjuk, stackarn.

Igår på IKEA sög det mesta. Bordet som jag skulle ha fanns inte i rätt färg, och krokarna fanns bara i orange, och sen kom mamma och jag på att det är bättre med klisterkrokar, eftersom det är någon form av betongvägg där jag ska ha dem, mindre smart att dra i en spik där liksom. Passade även på att önska mig en sänglampa i julklapp av mamma, man får inte vara dum.

Men först när vi kom dit (jag, mor och nån polare till henne) så ville ju jag dra till Outlet och köpa jeans (vilket jag var där för...^^) Men då skulle morsans vapendragare promt till KappAhl, så jag fick under tysta protester trava till Outlet själv. Tur var väl det, för eftersom de i affären såg att jag var ensam fick jag massa hjälp, hittade tillslut ett par jeans som satt ok, för jag har en stor bak om man jämför med min smala struts-ben, lovely.

Ska skriva vidare på hälsoprojektet nu och sen ska jag nog sova, godnatt peeps.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Vadå stor? Jag har bara sett att du har en fin rumpa ^^

2008-12-01 @ 11:15:00
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Ellis

Sv: Ja jag känner mig lite duktig... Men hade inte så många att fixa i år (tack och lov).

Men det är ju asbra att du vet vad folk ska få även om det inte är inslaget än!

2008-12-01 @ 11:27:30
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback