Fredagen!

Hej!
Min fredag var rätt händelserik, började med att jag och älskling segade så jag fick verkligen använda gasen på väg till skolan. Där var det fika och sen julspex som lärarna stod för. Det var rätt kul att se manliga lärare utklädda till cheerleaders och stå och dansa, haha.
Sen hem och sova, för att sedan åka till jobbet. Där sprang jag först runt och letade efter min chef, men han satt i möte som vanligt. De på avdelningen hade ordnat fika med pepparkakor och saffranslängder, så då kom chefen. vi fikade och sen snackade jag med chefen, han sa att jag inte behövdes mer, nehe, trots att jag hade blivit lovad att få jobba på lovet, skumt.....=S

Sen kom nästa nitlott, min favorit-människa på löneavdelningen som bruakr ordna så jag får min lön i förväg, trots att lönebrytet har varit, var såklart ledig, typiskt. Den människan jag gick till var rena monstret. Där gick jag verkligen in i en vägg, eller snarare en Berlin-mur med stödhjul, typ. Hon klagade på att jag inte hade skrivit min titel på timrapporten, vidare saknades anvar-konto-verksamhet, fast det finns ju redan i systemet, och sen hade jag glömt att skriva på, orka klaga liksom -.-

Sen hem och tagga till, sen till Rosersberg och drack vin med Jeff innan vi drog till kc. Vi hade en hel liter vin, och jag tyckte att det var lite alkoholmissbruk att hälla ut det som var kvar, och man kan ju inte spara vin, eftersom att det jäser. Så vi var ganska fulla när vi kom till kc, och vi fick vänta ett tag innan vi kom in, trots att det inte var mycket folk. Men efter ett tag dök det upp folk och kvällen blev inte så misslyckad endå.

Pontus som var i stan med några polare och drack, hade jag kontakt med hela kvällen. Halv 3, när båda var lite halv-skumma, bestämde vi oss för att jag skulle åka hem till honom. Så jag tog nattbussen med Jeff, när hon mötte en kompis, sen gick vi vidare och de dumpade mig vid Pontos där jag satt och sov och lutade mig emot deras brevlåda i typ en kvart innan han kom hem och släppte in mig. =)

Idag har jag nästan bara sovit och glott på tv, riktig slappardag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback