Ehum?!

..Ibland blir man inte klok på sig själv, vissa dagar blir det 3 inlägg, och vissa inget alls, kan man säga att det är jämnt då?!

Aja, igår var jag hos älskling iallafall. Mindre bra eftersom jag inte mådde så bra idag, vi var nog för nära varandra tror jag ;) Vi åt och myste och tog det lugnt, uom när vi hade satt fram middagen och just skulle sätta oss och kom på att vi inte hade någon cola, bara att sätta sig i bilen och åka till handlarn', (ca 200 meter) och köpa det, (GEEK-VARNING!!), men när vi kom tillbaka var maten fortfarande varm, det var bra =)

Idag var jag bara i skolan halva dagen, höll på att dö sen, orkade verkligen inte, kändes som feber, men efter att ha sovit hela eftermiddagen känns det bättre.

Jag vet att jag borde plugga matte, men jag orkar verkligen inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback