Dagen före...

Hej!
Då har klockan blivit 12 och det betyder att det har blivit julafton, men för mig är det fortfarande dagen innan eftersom jag inte har lagt mig än, haha.

Har shoppat julmat idag så jag trodde att jag skulle dö, det var jättemycket folk överallt som trängdes och hade sig, och sen när man kom ut höll man på att frysa sönder, så jävla kallt var det :P

Blir så trött på en sak, folk som ska lägga sig i ens relation (Ja, relationen mellan Pontus och mig). Det verkar som om folk inte tror att vi klarar av att hålla ihop utan att alla andra måste komma med sina åsikter och tycka och tala om hur man ska bete sig. Jag vet att det tog slut och vi verkade inte alls som bra vänner i början, men efter att vissa saker hände hit och dit så insåg vi att det ska nog vara vi. Så så länge vi trivs med det osv så borde det väl inte störa andra hur vi har det, så länge vi inte stör andra själva.

Längtar till fredag när vi ska åka skidor, jag och älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback