Att tänka som en tekniker...

Hej!
Helgen bjöd på det mesta, shoppade julklappar med mamma på lördagen, dock hade de inte en sak som jag skulle ha så jag drog med mig Tessan och köpte den sista åt älskling på söndagen.

Igår var jag och älskling i Uppsala, lat som jag är så tog vi bilen. Vi åkte en bit och jag tycker att det låter konstigt om bilen, jag bestämmer mig för att diskutera "problemet"
Linnea: Låter det konstigt?! Typ vänster bak..
Pontus: Jo, någonting är det som låter...
..Vi kör vidare någon minut...
Linnea: Jag ska testa en sak *står på bromsen och stannar på en parkeringsficka*
Pontus: Det tänkte jag på, man kan ju alltid starta om...

Jag startade bara om för att jag hittade inte ctrl+alt+del på bilen, jävla skoda...

(Kan ju tillägga att det sluta låta efter en stund, men började låta igen på ungefär samma ställe på hemvägen, det var alltså dubbdäck + asfalt som orsakade det jäkla oljudet...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback