Skitsnack på en ny nivå^^

Hej!
Jobbade sista dagen idag, kan inte beskriva med ord hur bra det känns. Gick även till löner och vi räknade ut hur mycket jag kommer få ut efter skatt och sådant, tänker inte avslöja det här, men känner någon att de måste veta det så går det bra att fråga :D

Tänkte på mina utgifter istället... Vad pengarna ska räcka till, på ett ungefär iallafall:...

* Tatuering (Blir nog idén om ngt på ryggen iallafall, ngt djur-relaterat, tassar verkar vettigast)
* Ny skärm till datorn
* Lite nytt skit till datorn (mitt nuvarande grafik-kort är en jävla flaskhals!)
* Resa någonstans, vet dock inte vart, men dra iväg runt jul/nyår vore skoj! =)

en bör det väl tilläggas att väldigt mycket kommer gå på onödiga saker (McDonalds, Pizza, Skolans Caféteria, ni fattar..?)

Kommer nog bli mer bloggande nu när jag är ledig och inte har något vettigt för mig.... Tänkte även lägga ut lite bilder jag tog på kontoret idag... Får se när det sker :P

Hello Goodbye world!


Kommentarer
Postat av: Ellis

Yay! Mer bloggande x3

2008-08-09 @ 21:12:08
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback