Rosersberg!

Hej!
Var i Rosersberg idag, hos Pontus. Han är sjuk så jag köpte med mig friterad kyckling, ris och söt-/sur-sås från kina-krogen till honom, och sallad från Campino till mig. Älskar deras sallad, deras räksallad utan cirton med extra sparris och rhode island-sås. Hilarous! 

Vi skulle kolla på californiacasion, (tv-serien, inte låten, era mufflonfår!) men vi somnade båda två, han i sängen och jag i hans fotölj.  

Tjänade lite vuxenpoäng igår, var hos optikern och provade bågar, hittade ett par väldigt snygga, så jag bokade optiker-tid när jag endå var där, måste ha starkare brillor, är nog snart lika trafik-farlig med som utan, hopplöst ^^

Ska fortsätta chatta och lyssna på stand-up nu, bye folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback