Projekt..

Hej!
Hade massa information om projektet idag, lite småtråk, men det måste väl göras..

Nu har jag lämnat in idéskiss nr 2. Har haft alla möjliga idéer, bland annat "skaffa-alla-könsjukdomar-som-finns-och-se-vad-som-händer", göra hemsida om minst 10 olika idéer. Men nu har jag iallafall bestämt mig för att programmera.

Tänkte koda ett ekonomi-system i java, det ska vara webbaserat och det ska gå att "logga in" och det ska vara som en virutuell finansvärld, (nåja, kanske inte så avancerad, men ni fattar?!). Tänkte att jag ska för en gångs skull lyssna på läraren och börja itid... :P

Ska tillomed lämna in min projektplan i tid, gud va ambisiös (stavning?) jag känner mig, hoppas det håller i sig hela projektet.. :)



Kommentarer
Postat av: Jill

Åh herregeud! Göra saker itid? what?! :O

2008-08-22 @ 19:06:09
URL: http://sororicida.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback