Kändisar...

Hej!
Hade lite tråkigt så jag snodde en idé från
Jossan. Jag är alltså mest lik Tiiu Kuik, roligt namn föresten.. Men jag vet inte vad människan är känd för, så jag fick googla. Hon är tydligen från Estland, har jobbat som modell åt över 40 företag, bland annat Gucci, Louis Vuitton, Chanel och nu är hon ansikte utåt för CoverGirl. Lite fakta sådär...
Blev mest förvånad över att jag var någorlunda lik Victoria Beckham, kanske för att vi båda är väldigt smala i ansiktet, men jag vet inte. Glad att jag inte är lik någon gammal nyhetsankare eller så iallafall! =)



Kommentarer
Postat av: Ellis

Haha jaså, hon? Henne har jag stenkoll på, jag looovar... Öööh... Men jo, det var ett askul namn och ni är faktiskt rätt lika på de där bilderna. Ta det som en komplimang att få vara lik nån så snygg!

2008-08-12 @ 12:33:52
URL: http://sikorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback