En hög med böcker...

Hej!
Första "riktiga" skoldagen, aka enligt schema avklarad, jippie ka-yey. Dagen började med att jag fick en stor hög med böcker, sen en lite halv-seriös kemi-lektion där jag och Krippe kom på att det finns mycket ord i kemin som kan tolkas som något annat, hehe. Sen stod det även att inga kläder fick förekomma under laborationerna, eftersom att det kan spillas något frätande på dem, det blir till att laborera naken alltså. :)


Resten av dagen flöt på, om än trögt...
Imorgon är det halk-körning och eventuell shopping som gäller :D. Alla tjejer jag har pratat med säger att halkan är rolig, och killarna säger att den suger, så vi får väl se.
Nu ska jag dra och äta, innan jag svälter ihjäl :P

Bye peeps!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Lycka till med halkan!

2008-08-26 @ 07:57:36
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Halkan var typ det roligaste jag gjort :)

2008-08-26 @ 11:43:25
URL: http://gao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback