Att vända kappan efter vinden... eller något...

Hej!
Ibland när man berättar saker för folk, iallafall för något halvår sen hände det flera gånger, så svarar dem "Jo, jag vet. Jag läste det i din blogg". Hmm... ibland blir man lite chockad, vilka är det som läser min dynga egentligen? 

Man använder ju olika språk beroende på vem man pratar med. Och man pratar om olika saker med olika personer. Kan bli knivigt om man ska försöka hålla kvar alla. Om jag skriver om mode och sån skit, då håller jag kvar tjejerna, men skriver jag däremot om andra saker som sport och lite åt det hållet, då håller jag kvar killarna. Skumt...

Tänkte på en sak, om 8 DAGAR börjar skolan, bra på ett sätt, desto fortare vi börjar, desto fortare får vi ta studenten och sluta, typ.. Men samtidigt är det ju skönt att bara stryka omkring hemma och bara existera...


Idag är det en månad kvar tills man får göra preciiis som man vill....

Kommentarer
Postat av: Beelz

skriver du om sex håller du kvar alla och får mer läsare!

hint hint

2008-08-12 @ 17:44:36
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback