Argh...

Nu är jag förbannad, fisk-vm på hela skiten!!!
Satt vid bärbara datorn i köket (Mjo, juste, skoldatorn) och surfade lite bloggar som vanligt. Då börjar katten riva på dörren, som för en gång skull är stängd, händer inte ofta, men iallafall. Går och öppnar och katten springer fram och hoppar upp mot bordet så att hon har baktassarna på stolen där jag satt, och sätter framtassarna på tangentbordet. Hon VET att hon inte får det, men likt förbannat så... "Gärda!". Hon vänder sig om, samtidigt som jag ser att det skrivs 311 stycken bokstaven M till random msn-kontakt, för att sedan hoppa ner, och då hörs ett litet "fjutt" (väldigt svårt att illustrera det ljudet) och tangenterna M och N flyger ner på golvet. PANIIK!!!
Går inte att trycka tillbaka, så jävla onödigt... Kattarsle!! Blir bara att gå till Andreas (Snällaste läraren när det gäller sånt här...) och berätta att man har en ouppfostrad katt... Suck!

Mitt sommarlov kunde inte sluta bättre...

Kommentarer
Postat av: Ellis

Aouch! Vilken klumpig katt du har...

2008-08-19 @ 07:35:35
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Jill

Hahah! :D äh, du kommer (torligen) få nytt tangenbort (och vara utan dator i cirka en månad om du har (o)tur) ;D

2008-08-19 @ 15:12:09
URL: http://sororicida.bilddagboken.se
Postat av: Beelz

Den kanske hämnas för att den blev döpt till "Gärda"? :P

2008-08-19 @ 20:09:43
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback