1 ½ dag kvar..

..att jobba. Det ska bli otroligt skönt att inte behöva gå upp tidigt, ska sova till minst 12, om jag går ur sänge överhuvudtaget, men jag vet att jag blir rastlös, ska försöka göra klart rummet, vill verkligen ha det snygg, bor i ett halv-kaos just nu, jippie!
Ska ta lite fler "före" bilder idag, sen ska jag försöka röja bort det mesta, vissa saker får stå kvar, sängen och bokhyllan, får flytta det fram och tillbaka i rummet istället. :)

Har precis varit ute med mamma och käkat lunch, det blev sallad, så himla gott, fast jag frös hela tiden, så jäkla kallt på restaurangen :P När jag skulle gå tillbaka till kontoret, vilket är max 400 meter, började det ös-regna, jippie ka-yey mf! Så nu sitter man här och är dyngsur, härligt med svensk sommar...

Måste fortsätta jobba nu, annars kommer jag aldrig härifrån ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback