Vem är han den där J?

Hej!
Många undrar vem denna J är, tänkte att man får väl ta och tala om det då. Vi träffades på en fest för några veckor sen, men vi hade träffats lite förut, men då hade man ju vart en i gänget och vi hade inte snackat så värst mycket. Nu var vi inte så många men när det blev platsbrist så hamnade jag i Jimmys knä och efter lite mer alkohol så vi strulade lite, sen hamnade vi i hans volvo i garaget, men då stövlar Emil in och stör så det blev blä av allting. Sen drog fler och fler hem, och till slut var det bara Jag Jimmy och Emil kvar, Emil var ganska logiskt, det var hos honom vi var. Sen skulle vi sova, och jag och Jimmy fick gästsängen, höll i mig en stark äckelgrogg innan för att våga sova med honom, och ja, tre timmars sömn och ja, resten kan ni lista ut själva :). Sen den dagen har vi hängt ihop. Har kommit honom väldigt nära och hos honom känner jag mig trygg. Du betyder väldigt mycket för mig Jimmy <3

Slänger in en bild också, jag tror den är tagen i somras på någon fest, håll till godo =)

image71

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

How romantic...
"höll i mig en stark äckelgrogg innan för att våga sova med honom" XD

2008-04-20 @ 18:31:26
URL: http://satan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback