Tillfällig flytt

Hej!
Måste bara tala om att jag kom med i UF :D:D, Fick 20 röster, vet att jag fick typ 12-15 stycken i klassen iallafall, tack folket!!

Första mötet idag, så jag har lite att göra, eller snarare lite tidsbrist, först skolan till 13 typ, sen hem, städa, hälsa på moster som har kommit hit, packa massa kläder och dra till mötet, från mötet och till väsby där jag ska bo för att moster är här, visst får jag bo hemma, men då får inte J plats så vi är hos honom istället..
Även skolväskan till måndag måste packas, blää. Orka göra allt på en gång, men förhoppningsvis får jag skjuts till väsby så de e lugnt =)

Nu har jag klagat färdigt för idag.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon :) Sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-10 @ 08:54:04
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback