Kväll...

Hej!
Tänker inte skriva i detalj om igårkväll, det blir för långt, och sen kanske vissa partier saknas också, vem vet ^^.
Anyhow.. Det började med att vi knallade ner till Arlandagymnasiet för att möta upp Dan, Kamal och Nicke. Väl där skulle jag visas upp för Jimmys kompisar, vi snackade inte så mycket men de verkade jättetrevliga =)

Sen åkte vi bil runt lite Random för att vi väntade på att Emil's flickvän(?) skulle komma. Till slut hamnade vi på steningeparkeringen och satt där och jag fick även köra lite Mercedes, fan va kul det var, men stor som ett hus var bilfan. Sen åkte vi till Emil och hämtade honom och Milla och sen åkte vi alla 7 i bilen, tur att den hade stort bagageutrymme. Sen krökades det hejvilt, iallafall för mig, i vanliga fall brukar jag sluta dricka när det börjar svaja, men igår var jag ju tvungen att testa hur det blev om jag fortsatte, så jag blev ganska kanon...
Stoppade fingrarna i halsen innan vi gick hem, dock inte tillräckligt mycket eftersom jag mådde ganska dåligt imorse. Men nu mår jag bra igen =)

Var ute och övningskörde i Jimmys Volvo, jag som är van vid mammas skoda som är betydligt mindre, så det var ganska svårt att köra, motorhuven var enorm, bakluckan  hur lång som helst och kopplingen var väl inte den bästa, men man ska prova allt ju, så någonstans måste man ju börja. :)

Just nu är J nere och ser film och chillar med några polare, så jag passar på att stöka upp lite i mitt, f-låt vårt rum =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback