Klippning och Bowling

Hej!
Klippte pappa och Jimmy igår. Fan va pappa gnällde, jag var för hårthänt och höll trimmern fel och blablabla. Jimmy var lättare att klippa, han gnällde inte så mycket och hade desutom kortare hår, fast nu är det jättekort, 2 mm. Bu... Men men, det är bara hår, det växer ut.


Sen var vi och bowlade med Jimmys kompisar och några utbytesstudenter. Jag skulle inte spela så mycket, hoppa in lite då och då för Jimmy, men det slutade med att jag spelade för Jimmy, Mange Och en av utbytsstudenterna. Men det gjorde inget. Fick i mig en och en halv starköl, det räckte för att jag skulle känna av det. Sen drog vi hemåt, efter att ha suttit i Jimmys bil och snackat skit ett tag. Bra kväll, trots att jag lyckades bryta mitt "vita-helg"-löfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback