I'm walking on sunshine!!

Hej hej!
SItter i skolan och skriver, känner mig så jävla glad. Hörde just Micke spela "I'm walking on sunshine" på sin dator och det är precis så jag känner mig. Har inte varit såhär glad på länge och mycket beror på J. Han är så söt. Igår när vi hade skjutsat hem Krippe, (Jossan dök aldrig upp) så åkte vi till Donken i Stora väsby (Den ut efter E4an) och käkade, då kom J på att han hade sin mammas bilnycklar så det var bara att åka till märsta och vända och tillbaka till väsby. Sen tankade vi och sen åkte vi hem.
Springer runt och nunnar på "Heavy Metal Guy"-låten, den påminner om honom...
Nej nu måste jag passa på att plugga lite...

Bye folket!!

PS. Det är slut mellan mig och pontus sedan nästan 2 månader och det var mest han som gjorde slut så jag behöver inte känna hard feelings för att jag har träffat en ny, så de så! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback