Igår..

...vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Jag vet att vi var hos Mattias och spelade något, sen gick vi till coop, och sen till Dan. Men jag kan inte tala om i detalj vad vi gjorde, för det var lite för mycket alkohol med i bilden. Jag drack champagne och sen massa groggar/drinkar (What the differens?) så jag satt visst på golvet och fnissade ett tag, men sen när vi gick till Dan (4 km?) så nyktrade jag visst till lite, för jag minns mer från vad alla sa och sånt när vi var hos Dan. Sen gick vi hem till Nicke och sov. När vi kom till Nicke gjorde mitt knä skitont, jag hade liksom gått för långt tror jag, först från mig till TIngvalla Pizzeria (3 km), sen till Mattias via Willys (3 km), Från Mattias till Dan via coop (4km) och till sist från Dan till nicke (3km), sammanlagt 13km!!! Det är ganska mycket för mitt knä, har endå bara varit kryckfri i ca en vecka, så det kändes.

Just nu är vi hemma hos J, ska vara här till måndag, eftersom min moster är hemma så vi får inte ha mitt rum ifred, så då kan vi lika gärna vara hos J, där båda får plats =)
Nu ska jag fortsätta mysa med J, min underbaraste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback