Hellu folket!

Hej hej!
Dålig uppdatering nu, tycker att det är det på typ alla bloggar jag läser, men det kanske beror på att det är krångel med blogg.se.
Mina senaste dagar har det spenderats väldigt mycket tid med J. Känns som om vi har kännt varann mycket längre än vi faktiskt har, han är en helt underbar människa att umgås med.

Sitter just nu på spelföreningen, väldigt lite folk måste jag säga, och inte direkt någon som vill spela WC3 (Micke, Emil etc) eller poker (Helén och Sören) så jag sitter och slår ihjäl lite tid med att surfa, men snart kommer Jossan och då ska vi lira Xbox, det har jag bestämt. Egentligen skulle jag inte ha någonting emot att dra hem och sova ett par timmar, men J ska dyka upp och skjutsa hem lite folk senare, och sen ska vi dra och äta, så jag får snällt sitta kvar här =)

Bye folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback