Hej Hej!

Ja, ännu en schemafri dag och det historia som skall göras, Ryssland i 1900-talets början, kan det bli mer intressant?! Ne trodde inte det..'




En släkting till pappa dog för ngn vecka sen, lycka till att få in alla dem här i en och samma kyrka.... 152 stycken, snacka om tjocka släkten...


Vaknade som vanligt 05.40, för då går J upp, men sen hade jag svårt att somna så jag glodde lite på tv och det var någon debatt om "Intelligent design", lagom intressant :P
Sov sen till 10 iallafall=)

Vi var i Uppsala igår, vi åkte dit för att käka med Emil, Nicke, Dan, Mattias, Peter, Kamal och Braf, men Kamal och Braf drog sen, men vi var ju 7 stycken endå så det var trevligt. Vi käkade på ett ställe som heter Jalla och typ alla åt Kebabtallrik. J bjöd mig med lunchkupongerna han hade fått av skolan till lunchen på APU'n. Tack Söt <3

EDIT:
Jag går nästan helt utan kryckor nu, har bara med mig dem när jag ska gå långt, läkaren tycker att jag ska gå så mycket som möjligt på knät, bara ta till kryckorna när det blir för jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Du är utmanad!
http://satan.blogg.se/1207300363_dear_god_why.html

2008-04-04 @ 11:38:27
URL: http://satan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback