Det blev mycket...

...ljusare när jag slängde ut min stora matta som tog upp 95 % av golvytan som det inte stod några möbler på. Konstigt att man inte tänkt på det förut.. men men...

Har inte hunnit blogga så mycket, massa skola och annat som har kommit före. J tillexempel =), igår kom han till mig utan att jag visste det, eller jag fick ju reda på det när han ringde och sa att jag skulle gå ner till vändplanen, sen slutade det med att han sov kvar hos mig. :)

Kom på att det var längesen man slängde in en dagens.. så varför inte?
Dagens:
Dagens humör: Trött men glad =)
Dagens mående: Bra
Dagens borde: Borde göra historian
Dagens frisyr: Utsläpp, hängande tråk
Dagens klädsel: Ljusa jeans, blå t-shirt och grön munktröja

Dagens planer: Plugga, hoppas på at J kommer, sova tidigt.
Dagens materiella vill ha: Loftsäng? Slog mig nu att det blir en jäkla massa mer plats då :P
Dagens längtan: Sommarlov!
Dagens fundering: Att orka fortsätta städa, eller inte...
Dagens beroende: Coca cola.
Dagens tråkigaste: Vissa irritationsmoment i klassen.
Dagens tidning: Cosmopolitan.

Nu ska jag plugga historia, (hur många gånger har jag nämnt det i det här inlägget?)
Bye folket!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Muhaha, jag köpte nyligen loftsäng ;D

2008-04-17 @ 22:48:31
URL: http://massababbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback