World of Warcraft

Hej!
Som jag nämnade i tidigare inlägg så köpte jag speltid till wow-accountet idag. Varför skäms man alltid när man står inne på GAME, samtalet var ungefär;

Jag: Hej. Jag skulle ha game-card...
Butikspersonal (kille ~ 25)(Med överdrivet trevlig röst)World of Warcraft??
Jag: Ja jo...
Butikspersonal: Jahaja, (synar en från topp till tå, vänder sig om och rotar i någon låda)
Jag: (Tittat i taket och inser att han tycker att jag är en riktig nörd, som säkert bara har tagit sig ut för att jag har någon slags beroende)
Butikspersonal: Jaha då blir det 249 kr då tack, har du medlemskort?
Jag: Nej...
Butikspersonal: Okej, (Börjar bli osäker på om det är en äkta nörd han snackar med) - Ehhumm... Vill du ha en presentpåse?
Jag: (Ser min räddning) Jatack! (Betalar och går)

Fan vad gör man inte för att tvätta bort nördstämpeln...
började föresten lvla en Orc - Hunter idag.. för dem som är intresserade...

Godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback