Skolan (^^,)

Hej Hej!
Sitter i skolan idag, trots att man är schemafri, blir lättare att plugga här på något sätt, fast just nu bloggar jag endå.

Bytte css nyss, kände att den svarta blev för mörk. Pontus Krippe Micke och Danne (De vanligaa) sitter och spelar magic och vi ska dra till Dragon Lair sen, måste ordna Ps julklapp, så han får vänta utanför sen haha :P
Skrev klart allt crap om Johannes Kepler nyss, har redovisning imorgon och nu gäller det bara att få in texten i huvudet, bad bad.

Juste, ikväll är det Lyxfällan är tv3 kl 20.00. Det handlar som de flesta vet om 2 ekonomer som hjälper folk som har typ levt över sina tillgångar och har massa skulder och sånt. Så de hjälper dem och sånt. Och ikväll är det ANDRA GÅNGEN som det är någon från Märsta med, oh my  vad gör folk här ute? Det är kul (Nej förlåt alla männsiskor, intressant menar jag) att se hur alla människor har satt sig i kniviga situationer och sen vägrar att ge upp både det ena och det andra trots att dem inte har råd med mat liksom, skumt...


image58
Sen är ju Charlie (den högra) lite småsöt också! Eller vad tycker ni? 
Men inget slår Pontus, min ängel =)

Kommentarer
Postat av: Erik

Värsta lyxmänniskorna i märsta alltså, som lever över sina tillgångar :D

Magic, kan verkligen inte sluta tänka på att du skriver om det nu... något som jag själv spelade för 12 år sen :D

2007-12-13 @ 23:29:29
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback