Skolan, mitt liv? :S

Hej Hej!
Sitter i skolan igen, ska väl åka in mot stan till dragon lair. Skulle ha gjort det igår, men jag insåg att jag behövde plugga istället. För en gång skull...
Jag och P ska åka in idag istället. Jag ska köpa hans julklapp där men jag ville inte åka själv, och han ska endå handla någonting åt K. Men han får vänta utanför när jag ska handla haha! :P
Sen ska vi gå och fika och sen vet jag inte. Ska inte sova hos honom iallfall, det blir eventuellt så att jag sover där från imorgon till söndag.

Imorgon ville jag åka med mamma till Fullerö. Det är en jättestor affär med presentartikar. Men så ska syrran tydligen köpa golv i Uppsala och Fullerö ligger ju i Uppsala, så jag får väl åka med dem då. Men jag vet att man syster inte tycker om när det är jag som kör, och anmärka kan hon också, blev så förbannad en gång när vi åkte och det var 50 och blev 70, efter 10 meter säger hon "Linnea det är faktiskt 70 här!" Vafan hade hon med saken att göra?? Hon har ju inte ens körkort. Herrejesus alltså! Men vi ska åka motorväg och då är det ju bara en hastighet, förutom igenom uppsala med 50 och 70, ibland önskar man att man hade sån där vägg som man kan hissa upp, sånn som finns i limousiner!

Det ryktas om att vi ska på skidresa fram ivår, sen har vi en annan idé om att dra ihop några polare och åka upp till kungsberget eller järvsö någon helg i januari-februari, det ska bli skitkul =)
image59
Då bör man kanske ha den här skylten, för jag är väl ingen expert direkt :P

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: åh va skönt :) samma här!

2007-12-14 @ 18:14:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Roligt namn på en ö! XD Fast det kanske bara är jag...? ^^

2007-12-15 @ 00:13:03
URL: http://massababbel.blogg.se
Postat av: Jossan

Aha ingen ö..en affär! xD
Jag läser som en kratta..

2007-12-15 @ 00:13:55
URL: http://massababbel.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: haha nemen eller hur :) jadu får se, nej absolut inte :D

2007-12-15 @ 00:45:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback