Julshoppa

Hej!
Har julshoppat idag, låter kul va? Så var inte fallet, handlade bara massa mat typ...
Först gick jag in med mamma och började handla för syrran sa att hon bara skulle på systemet, men det slutade ju med att hon hamnade på carmen (present/smink/annat onödigt krams man inte visste att man behövde) och handlade halva affären, så jag och mamma hann plocka ihop ett helt julbord innan hon dök upp. Suck. Ska inte följa med nästa gång, det känns som om mamma och jag driver någon sorts taxirörelse och skjutsar hela tiden. Skjutsa mina kompisar hem och sånt (Hej Krippe, Pontus, Lukas, Ludde osv) är ju helt okej, det är ju taskigt att dem ska behöva åka tåg/buss mitt i natten och ingen har ju körkort och bil och kan åka själva. Men hon har ju fan alla möjligheter, herregud alltså! Får snart starta en egen blogg och bara blogga om vad jag tycker om folk, börjar bli lite tjatigt här....
Ska lägga mig snart tror jag, orkar inte sitta uppe så länge, lägger mig hellre och se en film eller ngt då, Godnatt Folks!



Linnea säger:

Jag tror aldrig att jag har varit inne på willys i 3 timmar i sträck någon gång tidigare...

pontus.xD WINWIN! säger:

trodde bara folk som gick på Sävux gjorde sånt



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ja visst förtjänar man egna julklappar :)

2007-12-23 @ 18:36:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback