Julklappar

Hej!
Kom nyss hem från syrran, hämtade henne på Arlandastad när hon hade handla klart och sen åkte vi och åt, och eftersom donken där stänger kl 22.00 fick vi dra till väsby istället. Men det gick bra det med.

Även jag handlade en sista julklapp till P. Alltså jag älskar verkligen julklappar, både ge och få haha.
Jag har köpt följande till Familjen:
Syrran:
  Änglaspel och värmeljus sóm luktar "jul".
Mamma: Förvaringslådan HOL från Ikea, står framför min garderob i din förpackning och är allmänt ivägen för tillfället
Pappa: Snaps-ställ (ser ut som en litet vinställ fast för små flaskor) och 10 småflaskor skärgårdssnaps till
Pontus: Magic-kort, har inbillat honom att jag är helt blåst och vet inte ett dugg vad jag har köpt, fast egentligen har jag ju stenkoll på varenda kort jag har köpt haha. Sen lite hud/hårvårdsprodukter (face-scrub, face-lotion, hårvax och en deo (bör tilläggas att han köpte sin "favvo-deo" på båten idag, men men, han får väl överleva) och sen idag kunde jag inte hålla mig så det blev nya kalsonger =)
Katterna: Har inte köpt något, men de ska få en foderautomat, va slut på zooaffären sist.
Sköldpaddan: Vafan ger man till en sånn? Får ge lite extra av det han tycker om, typ majs och sallad och sånt =)

Nu ska jag lägga mig och se en film tror jag, Godnatt Folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback