Jobba Imorgon

Hej hopp folket!!
Idag skulle jag ha gått upp kl 9 och följt med mamma och tvätta bilen innan jag skulle till stan med Pontus och massa folk. Men när jag vaknade var kl redan 12, så det var ingen idé. Gick upp och åt och fixade mig lite, sen ringde P och så bestämde vi ett tåg. Vi som var till stan var jag, Pontus, Krippe, Danne och Ludde. Fick även reda på att min skolryggsäck som jag har datorn i inte alls var stulen som jag trodde, utan att Ludde hade tagit hand om den för att jag hade glömt den. Tack Ludde =)  Får åka och hämta den någon dag, behöver den ju inte förän skolan börjat den 7e. :P
 
Orkade integå och äta hos syrran idag, plus att jag åt i stan precis innan vi åkte hem så det var ingen idé att trycka i sig mer mat.
Lägger ut ett YouTube-klipp, det är i början av Robert Gustavssons karriär, han är som bäst när han spelar gammal tant/gubbe eller Tony Richardsson, Enjoy!!


Imorrn efter jobbet ska jag hem till P och säga hejdå, han ska åka till Filipinerna i 2 veckor, men han kommer ju hem =)
Bye Folks!

Kommentarer
Postat av: lisa

nja, i början av hans kariär? Det där är inte så gammalt ändå, han har hållt på mycket längre.. du är så ung..

2007-12-26 @ 22:51:55
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback