Hemma igen!

Hej Hej!
Så var man hemma igen, jag har ätit jättegod mat och dansat och shoppat. Det var jättetrevligt och hela P's familj var med. Det enda man fick skämmas över var när man involverade hela familjen i att köpa 6 limpor ciggaretter (de var 6 stycken myndiga i sällskapet) till min syster, fan hon borde verkligen sluta röka, jag tror inte på henne när hon säger att hon inte kan, hur fan kan hon veta det? Har hon ens försökt?! Det borde man ju hört om isånna fall... Nu har jag köpte cigg, parfym och en jäkla massa godis till henne, hoppas att det duger, det brukar ju vara lite halv-fel på iallafall något av det man gör, får se hur det går nu.

Ja gott folk, om 3 dagar är det jul, alla julklappar utom en är köpta, kom på en liten sak till idag som behöver ordnas :P. Sen ska väl allt vara klappat och klart (ordvits haha)

Ska smurfa vidare och titta på lite hemsidor,
Hejdå folks!

Kommentarer
Postat av: deeeenise

dansat vadå? =D

2007-12-21 @ 23:12:17
URL: http://nisur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback