Grattis Ludster!! =)

Hej Hej!
Har slutat skolan nu, även om P och co sitter kvar och spelar Magic. Sen ska vi upp till Valsta och köka kebab, p ska bjuda Ludster eftersom att han fyller åt idag, Grattis =)

Dagens citat kommer från Satan själv, med andra ord Krippe;
"Om man nu inte ska slå tjejer, varför är dem då så svaga?"
Han frågade det när han kallade mej för hona och jag blev lite sur, dem trodde att jag skulle slå honom, men hona, så negativt laddat är det väl endå inte?!

Men P sa också en rätt bra grej
"Har du gett min hona insidertips?!?!"
Han sa det till Micke när han fick reda på att jag hade frågat Micke vad jag skulle köpa för Magic-lek till P i julklapp. Haha så kan det gå. Nu ska vi gå och käka Kebab!
Bye Folks!

Kommentarer
Postat av: lisa

Hona känns inte negativt laddat alls..

2007-12-12 @ 18:10:17
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Erik

Magic? Fan det spelade ju jag när jag gick i 5an :D
har kvar en röd/grön lek här hemma nånstans ^^

2007-12-12 @ 21:06:20
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback