GOTT NYTT ÅR!!

Hej!
Idag har det varit lite hektiskt, skulle köpa raketer och sånt idag, jag vet, som vanligt ute i sista minuten...
Åkte först till Rusta i upplands väsby, hade sett i en annons att dem hade. Men när vi kom dit hade dem bara en sak kvar, fick bli den då. Den skulle vi ha tills ikväll, men jag hade ingen med massa små smällare som jag skulle ha när jag ska skjuta med K imorgon, paniiik.
Sen hem och kollade på ÖoB, allt slut där med, men det fick endå bli en liten påse med raketer, bättre än inget...
sen kom vi på att vi hade sett en skylt vid en affär som ligger mellan märsta och rosersberg, så vi begav oss iväg dit, och tada! Där hade dem allt så nu är jag garderad, haha!
Ska ut och smälla av massa snart, mums och pups ska bara se klart sitt tv-program.
GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Allt gick bra med piercingen? :D

2008-01-03 @ 12:30:07
URL: http://massababbel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback