All I want for chistmas is you

Hellu!
Idag har jag bara varit i skolan känns det som. Sen när jag kom hem installerade jag Warcraft så P kan få tillbaka skivan innan han tjatar hål i huvet på mig om den. :P (Ja jag vet att man inte kan spela utan den men jag har expansion så jag kan spela endå)

Jag tänkte på en sak häromdagen, satt och tittade på tv med mamma och pappa, så blev det reklam, då hade mamma jättebråttom och skulle kolla om det var något annat vettigt att se på på någon annan kanal. Medan pappa bara tröttnade och gick därifrån och ville inte se mer alls. Medan jag hade inget emot 5 min reklam, perfekt om man vill hämta fika eller så.
Jag funderade vidare och tänkte att hur sjutton ska alla tv-kanalen ha råd att köpa in alla program om inte dem får in alla reklam-pengar?? Tv4 skulle ju inte ens ha råd med några bra programledare (även om martin timell leder det mesta) utan vara tvungna att anställa b-kändisar som väljer att ställa upp gratis bara för att det gynnar deras egen karriär. Så reklam är nog rätt bra endå, klippet nedan är min favorit-reklam, blir så glad av den =)


ska försöka plugga lite nu, bye folks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Outfit tävling nr. 5 drar igång ca. den 15 december. Du har väl skickat in ditt bidrag till [email protected] ?

/ LOOJS

2007-12-07 @ 16:59:50
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback